AJ HELVETE.

Guuuud vad jag får för mina synder, och kommande synder. Har ju ett skrivbord i hallen nu där jag har datorn, och har en kontorsstol, en sånhär snurrig jävel.
Aja iaf.. Skulle dra upp benen på skrivbordet, och lutade mig bakåt, och så säger det bara PANG, ryggstödet lossnar ramlar ner före mig så att själva "stålarmen" som håller ryggstödet fast ligger på golvet och väntar på att jag ska ramla på det. Tilda faller bakåt och knäcker typ ryggraden på fanskapet. En stålpinne rätt i ryggen SKÖNT. Slår dessutom i axeln, benet och min nypiercade tutte. Shittan ligger och krälar på golvet som en bebis och gråter och skrattar samtidigt. Ännu en gång ser jag  bilder av mig i en rullstol flyger förbi på näthinnan (som när jag ramlade av hästen) sällan jag tror att jag ska bli förlamad när jag gör illa ryggen, haha omvårdnadsskada !! AJAJA kukarunk vad ont jag har nu ! är svullen på ryggen och har värsta märkena haha. Fan, det måste vara SABOTAGE, liksom skruven som håller fast ryggstödet sitter under stolen, en sån här stor jävel med ratt. Hur fittan kan den bara lossna?! VA?! Skumt detta.. vad har jag gjort för ont? Aja.. knakar i hela rygghelvetet nu iaf, får se hur det är imorn. Rutten som fan i buken är jag med.. jävlar om det är maginfluensa på gång, har fan inte råd att vara hemma från jobbet juh!
Nej nu ska jag typ dö och hoppas att inge mer dåligt händer mig. FANFANFAN Kukarunk på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: enmli

KULL KULL! nä tycker lite synd om dig men det kanske inte riktigt är meningen att man ska ha benen på skrivbordet när man sitter på en sån stol, dessutom sa du ju att du fick igen för dina synder..

2008-01-29 @ 01:16:33
URL: http://enmli.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaha din jävla klant!!!:D

när fan pierca du dig? vill oxå!:O

2008-01-29 @ 21:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0