Tisdag.. :)

Uffa, sov inte ett skit inatt. Kan verkligen inte gå o lägga mig tidigt längre, det är helt jävla omöjligt. Det fucking suger att somna vid 3 när man ska upp 6! Men det gick hyfsat bra ändå faktiskt. Aja... iaf. Jobbade på som satan, men tiden gick mycket segt och det var hur mycket som helst att göra ! Menmen. Kristi brud smsade mig vid 11 och ville ta en fika, och det var ju perfekt eftersom jag slutade 11.15. Så jag mötte upp henne på Ica med lille lille Lewi ! Guuud det var den sötaste bebisen jag någonsin sett ju! Bara  3 veckor gammal o så fin. Grattis till en underbar bebis Carro och Tommie !! Satt och fikade i typ 2,5 timma. Hade ju såå mycket att prata om. Fick hålla i han oxå, ville först inte för jag var rädd för att tappa han men det gick jättebra, han låg bara där och gav ifrån sig lite bebisljud ;P
Aja.. nu ska jag snart käka lasagnette, och ikväll blir det softish! Mysigt. Dagen har varit riktigt bra iaf !! skriver kanske nåt sen. puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0