Pick me up now, I need u so bad.

Inatt har jag haft skitjobbiga drömmar verkligen, fattar inte varför du ska hemsöka mig där?! Att du inte bara kan raderas liksom.. förstår inte.
Skitdag idag, vill bara att den ska vara över ärligt talat, ser ingen nytta med en sånhär dag överhuvudtaget. Har typ försökt att ignorera den hela dagen, men då får man ju gulligullsms "ha en bra alla hjärtans dag" o blablabla, visst är det fint att nån tänker på mig men faaaan! Hata !
Beställde en ny telefon för att göra mig lite gladare idag, mitt abbonemang går ju snart ut så då kan man ju plocka ut en ny mobil och förlänga skiten.. blev en Sony Ericsson w660i
Gillar den som fan redan haha.. Men men man får ju vänta i typ en vecka innan den är här tyvärr... hoppas jag får den innan jag ska åka iaf !
                                                                                                                                     

Och en av mina kompisar uppmuntrade mig väldigt mycket på msn tidigare idag.. fick ett litet msnmess där det stor "Omg, do u know that sperm kind of freezes when it hits cold water" jag fick hysteriskt skrattsammanbrott och tvingade jäkeln att ta en bild på skiten.. haha skrattade ännu mer när jag fick bilden, ser typ ut som nåt vattendjur lr nåe, hihi underbara människa, tack för att du visade mig din sperma ! Haha vi måste ses snart igen Jani --<-@


Hahahaha !


Nejfan resten av dagen blir väldigt slöööö, är så ruskigt godissugen så det blir väl kanske att pallra sig till bankomaten sen o köpa lite candy. Fan hatar dagarna innan  man ska ha the period, blir sååå jävla suuugen.! Damndamndamn. Kanske ska kolla några filmer oxå.. hrm..
Nejfan orka mer med detta bloggande för idag *not*
*vill kramas med dig nu, du vet vem du är*











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0