@ Öland =)

Åååh det är fan som att ha semester att vara här alltså. Mycket skönt.
Åkte ju tåget kl 11 igår morse, skulle vara 3 byten (pappa hade bokat fel, det brukar annars vara 2 byten till kalmar) Aja.. iaf.. krånglet började redan hemma i Hallsberg där tåget var försenat 15 minuter.. o sen blev det bara kaos. kom bara till alvesta med tåg, sen blev det buss till emmaboda och taxi från emmaboda till kalmar. SUck.. hatar när det blir krångel fan ! Menmen jag kom fram.. dock en timma sent men med gott humör. Var underbart att träffa pappa och småsyskona såklart, ack vad stora de blivit !! Ojojoj.. åkte hem till deras nya hus o spanade runt lite, mycket fint. Sen käkade vi lite och sen så bar det av till Öland =)
Pappa och de har ju både hus på Öland och i Kalmar, och sen bor farmor, farfar, två fastrar och kusiner här. Så det är mycket folk att hälsa på. Och alla är glada för att jag är här *asnöjd* hihi.
Menmen.. somnade som en stock skapligt tidigt iaf.. men helvete vad jag inte är van med "huskyla" det är sååå jävla kallt, man är ju liksom van med lägenhetsvärme och sån finns det ju fan inte här. Hemma kan jag gå runt nude utan att frysa, och här har jag liksom 40 tjocktröjor och raggsockor. Sov med 2 täcken inatt haha. Men det går.. kanske bra att frysa lite, säkert inte dåligt iaf !
Har varit nere vid farfars sjöbod och varit hemma hos dom och spelat poker, det är tradition när man kommer hem till dom !! Smällde smällare med småsyskonen nere vid sjön oxå, haha det är alltid lika kul att få vara barn igen =) och det får man när man kommer hit,. behöver varken bry sig om pengar, mat lr städning. SKööönt som fan !! Bara vara liksom...

menmen.. sen vet jag inte vad jag ska göra resten av vistelsen, men det blir väl att umgås med alla här typ ! Och sen ska vi dra till kyrkogården imorn och hälsa på lite avlidna släktingar. Sakna gammelfarmor, Frasse, Elsa, Roy och SvenGunnar <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Menmen nu ska vi nog se en film tror jag, och sen blir det nog till att sova, man går ju upp så tidigt här haha.. uff pappa väcker ju en typ mellan 8-9 varje morgon med frukost o så. Mycket braaau.

nej vi hörs.. bilder från min tripp kommer på bilddagboken och även här tror jag !! Men det blir när jag kommer hem!

Hare bra. Puss o kram .. och du.. HÖR AV DIG FAN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0