NU ÄR JAG FAN TRÖTT PÅ DET HÄR !

Fan. Nu är det dags att alla slutar lägga sig i mitt jävla liv! jag är trött på denna skiten nu.. jag litar inte på NÅN längre. får jävla kommentarer om mitt liv från personer jag ens inte snackar med ! Hur jävla mycket ska jag behöva ta egentligen?! Ge fan i mig ! sluta tro en jävla massa, och OM ni har nåt att säga, säg det direkt till mig istället !
Jag hatar det här jävla fucking stället, hur jävla tråkigt kan ni ha egentligen? Ni vet inte ett skit om mig.. men ändå så hittar ni på en massa! det är ju helt jävla absurt ! Ni kan dra åt helvete hela jävla högen ! FAAAN LÅT MIG VARA !


(Och du som hade mage att kommentra nåt så jävla fittigt.. vem är du? och vem fan har suttit o sagt det?! Finns ingen jävla sanning överhuvudtaget i det hela ! )


Kommentarer
Postat av: enmli

det är tur att du har mig

2008-02-02 @ 03:02:23
URL: http://enmli.blogg.se
Postat av: Tilda.

Jo det kan man ju verkligen säga !!

2008-02-02 @ 14:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0