Nere, Ensam, Trött och allt och lite till.

Fan vad är det med mig idag? Jag känner mig totalt förstörd, både inombords och kroppsligt.. Otroligt tråkigt att vara hemma igen, saknar pappa, småsyskona och de andra redan <3 Helt sjukt hur svårt det är att inte träffa sin familj ofta. Det tar så jävla mycket.

Ibland funderar jag över varför jag gör som jag gör och tänker som jag tänker. Nu menar jag inte att det är något dåligt med mig.. men liksom det är intressant i att spekulera i saker och hitta anledningarna till beteendet.
Jag vet att det finns anledningar till alla saker, att man gör saker av en orsak. Kanske inte en orsak i nuet men nåt som hänt för längesedan..
Nåt som jag vet är iaf att jag är en smula självdestruktiv och har en skev bild av killar. Men det är nåt som jag arbetar med och jag tror oxå att jag har hittat orsaken till.
Har ju aldrig direkt haft nån pappa, lr jooo min pappa har ju alltid funnits där.. men inte regelbundet, inte som en pappa ska vara. Har träffat han typ högst 4 ggr om året, och utav det så får man inte någon riktig fadersbild... Han har ju alltid ställt upp för mig när det varit något, men jag känner ju inte min pappa som andra gör. Det vet jag.
Har ju alltid haft tommy oxå.. utan han vet jag inte vad jag hade gjort. Men han har haft sina problem, och det har varit svårt för mig att handskas med dom, men jag älskar både Pappa och tommy för vad de är. Ingen är mer än människa.
Men jag tror denna avsaknad av en riktig "fadersfigur" förklarar vissa av mina handlingar och tankar i dagens läge. Skyller inte på det, vet ju inte om det är så egentligen. Men jag tror man kan skapa ett beteende som kanske inte är så bra för en själv, och inte heller de runt omkring en. Tror man lär sig mycket av hur en man och en kvinna ska vara i att ha bra föräldrar..

Men nejfan jag vet inte.. bra skumma tankar detta alltså, men skönt att skriva av sig lite.
 

Jag vet iaf att jag är lite fucked up i skallen, men vem är inte det?!

"jag vet att det inte är nån idè, det är bara att försöka att glömma och börja om på nytt"



 

I'm sick of the tension, sick of the hunger
Sick of you acting like I owe you this
Find another place to feed your greed
While I find a place to rest


image38

I am a dreamer and when I wake, you cant breake my spirit. It`s my dreams you take

Can someone pick me up now?! I need it so bad

Jag måste sluta hålla på som jag gör, det funkar inte i längden.

image39

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase


When I cried you wiped away all of my tears
When you scream I'd fight away all of your fears
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating light
Now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0