Lost in my own mind..

Jag börjar blir riktigt trött på min snurrighet i huvudet, vet knappt vad som är ut lr in längre. Känner mig förstörd i hela kroppen.. förstår inte varför jag försöker gång på gång när det nästan alltid slutar i katastrof?! Menmen.. hoppet är ju det sista som lämnar människan sägs det ♥

Helgen har varit bra, jobbade fredag och söndag. Lördag möööös jag, det var trevligt. Lr?!
Jadu dagboken.. jag vet d fan vad som händer med mig.. men denna känsla som varit där förut gör sig väl påmind igen, och det får mig att rysa i hela kroppen, på både otäckt och mysigt sätt. SUCK.




" I rather live for 1 minute.. 1 minute with your mouth next to mine, 1 minute of your smile and laugh, 1 minute of your touch, 1 minute of hearing your heartbeat, 1 minute of feeling that I love u. I rather live only that minute than a lifetime without it " 


image36



Om 2 dagar så åker jag.. ska bli så skönt, behöver komma ifrån mina egna tankar ett litet tag känner jag.. underbart att träffa pappa, syskonen o hela släkten <3 längtar otroligt mycket. Men jag ska ju jobba fram tills dess, så det går nog fort tror jag allt. Ska var på avd 2 imorn och gå bredvid, ska bli spännande som fan, men nog skapligt tufft. Aja ordnar sig..

Guuuud vad emotional jag är idag.. känner känslorna flöda igenom hela kroppen fan. FAN FAN FAN, varför gör jag såhär?! träningsvärk i hela magen o sidorna. hrrmff, haha. Illa.. Nej ska nog drömma mig vidare en stund nu innan man drar till worket.. drömma om att du låg där.. suck. Hejdå.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra dag :)

2008-02-18 @ 11:41:03
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Camilla

ha en bra dag.

2008-02-18 @ 11:43:38
URL: http://theonlymee.blogg.se
Postat av: Mathilda

Tack detsamma :)

2008-02-18 @ 15:04:34
Postat av: schaggi:)

jag vet inte varför jag skulle janne :D haha jag var full! riktigt full! :P sen skulle jag skälla på han för poliser va idioter som inte fattade ngt o sånt;) hahahaha

2008-02-19 @ 18:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0