Längtar!

Alltså, kan man inte sakna nån även fast man kanske inte är jätteglad på denne? Tycker jag iaf.. Hrm.. folk alltså. Aja.. bryr mig inte. jag står iaf för mina känslor och säger vad jag tycker!
Hrmm.. trött som fan.. sov inte så jätteskapligt inatt. Menmen.. blir till att gå o lägga sig tidigt ikväll (haha sådär säger jag bara)
Har bestämt mig för att inte skriva så mycket om vad jag gör här i bloggen.. blir så jävla mycket missuppfattningar och åsikter angående det jag skriver. Och jag orkar inte förklara och försvara mig varenda jävla gång jag har skrivit en blogg. Att folk kan ha så jävla mycket åsikter om nån annans liv, helt jävla otroligt! Menmen det är kanske det en blogg är till för?! Det den gör för mig är iaf att jag får skriva ur mig lite.. om allt, och oxå inget! Skönt tycker jag, men man kan visst inte skriva för privata saker har jag kommit på.. kanske dags att skriva en vanlig dagbok kanske. Well.. har varit på kalas idag för Kusin Emely som fyllde 18 år, GRATTIS GRATTIS WOhooo. Snart är det dags du följer med mig ut på zätas ;P Käkade tårta o så.. alltid lika kul att åka ut dit o träffa en liten del av släkten iaf. Jag är nog en riktig familj och släktmänniska när det kommer till kritan. Finns bilder iaf från dagen på min Bilddagbok, länk här till höger ------------------------> Kommentera gärna! men inga jävla åsikter om mitt liv tack.

Den 20:de blir det till att åka till Kalmar och hälsa på Pappa och småsyskona, längtar redan! sen blir det till att spendera helgen på öland med. Får man träffa hela släkten där. Kul som fan <3 har inte träffa dem på väldigt,väldigt länge! Ska kolla tågbiljett nu, sen blir det att beställa imorn när jag  fått stålarna av papi. WOhoo nedräkning börjar. Ska bli så jävla skönt att komma ifrån detta jävla kukställe. Även fast det bara är för några dagar så är det mycket, mycket värt!! nej nu ska jag lägga in bilderna och sen ska jag slappa på soffan en stund. Hare! Pussss pusss..




Love u mum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0