Joho du. Mår illa.. pain in my back o massa sånt.

Jaha då, idag har man jobbat. Totalt snurrigt på jobbet idag asså, Tilda fifflar och försöker konversera med sjuksköterskor och tycker synd om boende. Inte en allt för ovanlig syn. Haha nej men jag tycker det är skitkul att spekulera i vad som kan vara fel.. föreslå och sen utbyta tankar med de andra. Menmen.. vet inte hur det blev snurrigt idag, grymt mycket att göra iaf.. blir så när nåt händer.. då knasar allt till sig liksom. Har haft grymt ont i ryggen oxå... har haft det sen igår. Gjorde nåt knas när vi skulle lyfta en tant från rullstol till säng, denna tanten kan gå och stå helt normalt.. behöver bara lite puttpå.. men när vi lyfte henne så vek sig benen så det var att bokstavligen lyfta och släpa tanten till sängen. Inte så kul direkt.. egentligen ska man sätta ner dem på govlet när de blir sådär, men vem fan har mage och samvete till att göra så?! Knappast jag iaf..
Menmen så nu är min rygg knas =(
Har ju problem med den annars ibland oxå eftersom jag är överrörlig i leder.. och hamnar då i felställningar i knän, rygg, handleder o såna ställen. Men man lär sig ju att leva med det iaf. Men nu är det jävligare, men det går över juh!!
Så efter jobbet satt jag här en stund sen gick jag o la mig o vilade ryggen, självklart slocknar jag, men hade inte räknat med att sova i 3 timmar !! Så nu är man vaken igen ;P haha.. mår illa som en gris, vet inte varför. Har ingen lust att åka på magsjukan, den går på en annan avdelning nu och sprider sig skapligt lätt tyvärr. men jag brukar klara mig från den.. blir bara pissig i magen, och det går ju att avhjälpa relativt snabbt liksom. Så håll tummarna för mig !


Har varit på ungdomsmottagningen idag och fifflat lite oxå ;P Barnmoskan där är så jävla bra, älskar henne! Hon dömer en aldrig och har alltid tid.. guld som fan!
Hon gav mig ett gäng kondomer med smak och sa "sådär, nu kan du ha kul" HAHA asbra. Hrmm undra om de smakar gott, hrmm.. höhöhö.

Nejfan kolla tv nu, kommer väl aldrig kunna sova eftersom jag sovit massa. Suck.. ska ju upp 6 imorn och worka igen.

Annars så är väl läget under kontroll typ. Hatar män.. men det gör jag ju ofta så ;P haha. Hejhopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0