Hrmm.. komplicerat.

Känns jävligt komplicerat nu, men jag vet inte vad det känns komplicerat med dock.. hrmm..
Vill inte direkt släppa lös mina tankar här, tror många skulle missuppfatta det tyvärr... sitter lite i kläm just nu och förstår inte så mycket, men det löser väl upp sig snart hoppas jag! Dessa män alltså.. de bringar mycket problems.

Dagens ros går till Johan... du vet varför..

Hrmm.. jobbade ju igår då, seeeg kväll som fan . gick typ bara och gäspade. Sen drog jag hem till en kompis och sen vidare till cedars för att dricka några öl. Men man ska fan inte gå ut när man är så trött ! 

Är kompis med Miriam iaf, vi har sagt förlåt till varandra, känns skönt som fan. Askul att träffa henne och de andra igår. Bejan, peter, malin, boväng m.m

Och P. vad fan, tror du jag bryr mig för om din jävla skit?! Om du ska hålla på sådär, så låt mig vara ! Vill fucking inte veta. OK??!!!!!!!!!!

Nu ska jag dammsuga och äta käk. Skriver senare. Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0