HjärteSkadad?! Klamydia i ögat?!

Imorse vaknade jag av mitt ena vänstra ögonlock var ca dubbelt så tjockt än vad det brukar vara. Och som vanligt när jag upptäcker saker som  jag inte vet vad det är, så tror jag alltid det värsta. Min första tanke var att jag fått klamydia i ögat, det kan hända ! klamydia kan sätta sig på alla slemhinnor. Scary lr whooot? Menmen.. vet fortfarade inte vad det är, gör ont som fan o kliar och rödar sig.. slyna, hatar  irriterande saker fan! morsan  var dock över en sväng med en bra ögonsalva, ska kleta på den snart. Den är gul, så då ser man ut som en kläggretard i hela ögat sen.. myyyyysigt.

Har jobbat sen 7 imorse, gick skapligt bra faktiskt.

Haha och fått de roligaste smsen under denna natt/morgon/dag på väääldigt länge.
Ni ska få ett utdrag: "tänka på vad du ska göra med den där i kvällen kommer vilka idag e de nått jag har gjort å så" "nu å drog jag mig bara ut och forsan" Haha du är så jävla störtskön Peter. Kan dock inte skriva hela skiten :p haha.. Har skrattat så jag gråtit. Lite snurrig.

Och igår hade jag ett sånt kul samtal, skrattade fan så jag kiknade.
-" Hon for runt som ett jävla skatknull"
-" Haha vadå skatknull?
-" Har du aldrig sett ett par skator som knullar, de flyger runt i hela björken och det bara flyger löv "
-" (Mathilda säger detta med tårarna sprutandes av skratt) - Hahahaha nej faktiskt inte, får väl börja kolla i träden.
-" Ja det tycker jag, bara du inte blir nån jävla ornitolog"



Ärligt talat, jag tror jag skulle dö av skratt, det var sååå jävla kul. Tack Göran, du gjorde min kväll --<-@



Bästa låten just nu "Lazee - rockaway"

Aja.. jag och Nettan kom på en sak igår. Min hjärna och mitt hjärta är nog skapligt skadat. Kommit på att jag inte vågar tror på nåt längre, inget som är posetivt angående mig iaf. Man blir nästan lite rädd när man inser saker som detta. Även fast nån säger en sak 3 ggr.. som man inte borde säga om man inte menar det, så tror fucked up Tilda att denne ljuger. Hon vågar inte tro, inte hoppas.
Fan mitt förtroende måste vara nere i botten.. menmen det är påväg att byggas upp. Men det kommer nog dröja lång tid innan jag vågar hoppas på nåt. Illa som fan.. men jag vet ju vad/vems fel det är. Skitsamma, gjort är gjort. 

Nej nu ska jag faktiskt unna mig en liten nap. Naaaaana gott ska jag göra, med kladdskitsalva i ögat. Uffa. Ledig imorn och på tisdag, niiiice shit. 

Hejhopp kanske skriver en trudelutt senare. Puss
 

Kommentarer
Postat av: schaggi:)

ja, du har rätt, den låten är feett bäst nu :) thihi.
Synd om dig och ditt öga, bra att du har dom som kan muntra upp dig ibland! :) pusspåden!

2008-02-10 @ 21:14:13
Postat av: Tilda,

Hihi tack gumman! jaa tur är väl det och du gör mig nästan alltid glad ;P Pussssssis

2008-02-10 @ 21:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0