Försöker att bekämpa mörkret genom att stänga ute ljuset...

Idag så kom jag på en sak.. det är alla <3 dag på torsdag :S hatar såna dagar.. en dum ursäkt för att man ska köpa ännu mer saker och gynna affärerna ännu mer. Vad fan kan inte älskande visa sin uppskattning på vilken dag som helst för?! Jag tror det blir mycket mer spännande och fint då, än att ha en bestämd dag då man MÅSTE vara underbar. Nej.. alla <3 dag suger ! Får bara oss som inte har någon att känna oss ännu mer ensamma.... fan.
Likadant är det med morsdag, farsdag och alla såna kommersiella dagar, jag HATAR dom. Hur känns det för de som inte kan få barn? som har haft barn som dött? Jag tror dessa dagar gör folk mer ledsna än glada. Bojkotta ffs... jävla affärsskit !
Miriam smsade iaf nyss och ville fira torsdag med mig, och det tackade jag mer än jag till. Vi ska promenera, äta gott och kolla en film... kan bli mysigt. Känns bra som fan att jag har henne där igen <3 Love her.

Bättre att fira dagen med en kär vän..

Aj jag har ont i magen.. jävla piller.. hrmm..

Snackade med papi idag, han skulle skicka biljetterna till mig idag, nu är det inte så lång tid innan jag åker till öland. Onsdag nästa vecka <3 ska bli skönt som fan. Farmor o Farfar hade blivit skitglada.. weeeeiii kan det bli onsdag nu lr?


Aja ska käka lite snart, ska bara orka mig ifrån datorn.. seeeg som fan i kroppen. Ledig imorn med, skööönt. Nej nu blire o fixa käk sen änglarnas stad <3


Hej hopp.

image29




"if they could put one man on the moon, why not put all of them there?"









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0