Finns det nåe värre än saknad?!

Jag hatar saknad, att sakna någon lr något är det som känns mest. Känns som en ihålighet som inte kan fyllas igen.. inte av nån lr något annat än den lr det man saknar. Det känns som om jag saknar väldigt många och väldigt mycket just nu. Och i och med det, så känns det som om hela jag är ihålig.

Jag saknar dig Chappi, har aldrig kännt en värre smärta än när du gick bort, konstigt men sant. Brukar prata med dig ibland när jag ska sova. Älskar dig mer än nåt annat och jag börjar fan tom gråta nu när jag tänker på dig. Kommer aldrig glömma din min kära vän <3

Jag saknar OP Mina kära klasskamrater, haha så kul vi hade. Har aldrig känt en sån förmåga och vilja att utrycka mig som när jag gick på gymnasiet med er. Saknar alla Lärare. Allra mest Micke, Gunilla och Niklas. Saknar gemenskapen och tryggheten. <3

Jag saknar tiden för ca 4 år sedan Man hade så jävla kul då, träffade massa nytt och spännande folk. Det var fest varenda helg och det fanns alltid något att göra. Man kände sig glad, inga bekymmer och inga krav <3

Jag saknar dig P Vet att det är rätt fucked up mellan oss, och det var ett tag sen nu man hörde dig. Men det är lika bra, men kan dock inte förneka att jag saknar dig massa, tänker på dig ofta. Kommer alltid känna kärlek för dig <3

Jag saknar er Pappa, Viktor och Lina Älskar er så att det inte går att beskriva med ord. Vi har verkligen inte haft den kontakt som man borde ha med sin pappa och småsyskon. Men jag älskar er av hela mitt hjärta. Och jag hoppas att jag kommer till er snart <3

Jag saknar er Morfar och Mormor Morfar.. har nog inte fattat att du är borta. Även fast det var flera år sedan du gick bort. Älskar dig <3 Mormor, denna jävla alzheimer har tagit dig ordentligt nu. Älskar dig även fast du är som du är, men saknar gamla mormor. Hoppas du mår bra iaf! <3

Jag saknar dig Tommy Du är ju min "pappa" det är verkligen så. Älskar dig oerhört. och saknar nån att kivas med. Var jättekul att träffa dig sist! <3

Jag saknar dig Miriam Säger bara suck.. att det skulle bli så knas. Saknar dig iaf som fan o älskar dig <3

Jag saknar er Malin, Anna och Fia Love u girls !

HATAR SAKNAD HELVETE HELVETE HELVETE


Kommentarer
Postat av: Naan

Det värsta är väl när man saknar något man inte kan sätta ord på, en ganska meningslös och hemsk känsla, inte sant?

2008-02-02 @ 22:58:26
Postat av: tilda.

Oh jo. en sån där som man inte kan beskriva, hemskt.

2008-02-02 @ 23:21:11
Postat av: Anonym

Jag saknar dig Miriam Säger bara suck.. att det skulle bli så knas. Saknar dig iaf som fan o älskar dig

2008-02-03 @ 09:15:31
Postat av: Anonym

sällan du tro att du kan vända tillbaka allt när det passar dig, men du får stå ditt kast så går det när du rensade ut bland "alla" dina vänner. väx upp!

2008-02-03 @ 09:18:04
Postat av: Tilda.

Till "du" som kommenterat. Jag får väl i helvete sakna nån hur jävla mycket jag vill! Lr? Bara för att man inte är vän med ngn längre så kan man väl för i helvetet ändå sakna den ? Lr har jag fel?! Kan ju skriva ditt namn oxå så jag har en chans att förklara mig.. Menmen.. det är ju jävla moget att vara anonym.. undra vem som ska växa upp egentligen!

2008-02-03 @ 18:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0