Wohoooo! I väntan på julen...

Jaha, sitter här med en skink och ostmacka i näven, ska snart bege mig till "kumlacity" och hämta ut ett paket och ta bussen till hallsberg. Ska jobba kväll 15,30-21,30.. lugn tur :D hoppas det finns massa gott, haha. Orkar aldrig laga mat innan jag ska jobba så då käkar jag ngt där ist, smidigt och gott :D
Hrmm har man gjort den senaste tiden (ja, jag vet jag sa att jag skulle skriva blogg varje dag men det blev inte så)
skulle ju ha lekt med anna i fredags, åkt till hallsberg.. myst och druckit vin. Men så blev det inte för stackars Anna körde i diket på vägen hit :( men det gick bra med henne iaf som tur var!
Så Johnny åkte på julbord och jag satt här och visste inte riktigt vad jag skulle göra... så det blev till att dra med hem till emelie i örebro! det var riktigt trevligt, åt gott med henne och hennes karl och spelade lite guitarrhero och snackade skit. Mys<3

Annars har man väl inte gjort så mycket, softad och julpyntat det sista. Bara granen kvar :D
Ja just ja, jag har ju fått jobb :D Som receptionist på josefssons trafikskola här i kumla! Soft som fan, men det är bara 25% först men kommer öka till 50%, så jag ska gå vidare som timvikarie såklart ! Känns skitbra iaf, det är ju en liten inkomst, tänkte försöka börja med teorin på körkortet oxå :D Men tänker ta allt i min takt.. inget att stressa med ju!

Hrmm. ursch vad trött jag är. Nej nu orkar jag fan inte skriva mer! hörs! puss


Kommentarer
Postat av: katta

Åhh grattis till jobbet!!

Skönt att ha en fast inkomst som du vet om även om det är en liten tjänst!!

2008-12-18 @ 10:33:29
URL: http://www.metrobloggen.se/tattolady
Postat av: Tilda

ja som fan, den är behövlig vill jag lova :D

2008-12-18 @ 12:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0