OJDÅ!

Hihi "nyöppnandet" av bloggen blev en hit ! Haha många läsare faktiskt.. skumt.
Aja.. nu har jag varit på vårdcentralen, daaamn vilken fin! Fylstamottagningen, bara 500 meter härifrån. Och alla var skittrevliga oxå, lite annorlunda mot hallsberg! Allt är fan så mycket bättre här i kumla, förutom att min familj bor i hallsberg, det är lite jobbigt faktiskt. Vännerna spelar inte så mycket roll,för jag umgicks ju knappt med ngn därifrån längre.. och här har jag ju dajja som jag kan springa till, skitbra :D han var här häromdagen den lilla filuren :D

Aja iaf... Jag hade väldig rodnad och svullnad i halsen, så de tog stafolykockprov och även ett crp (snabbsänka), hade dock ingen infektion i halsen, sköööönt. Men Crpt visade på 15 när ca 10 är normalt, så jag hade ju ett virus i kroppen iaf, men det får man ju ingen medicin för. Så det var bara att ta det lugnt och dricka mycket typ, jävla skitförkylning! Damit!

Jahopp, idag ska det städas här, suck. Vet inte om jag ska lägga mig o sova ett tag innan jag kör igång eller om jag ska ta skiten direkt. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH beslutsångest! Hrmf, näfan kan inte bestämma mig, men det vore ju skönt att ha skiten gjort så kan man sova sen. Aja vi får väl se.

Nejfan, ska diska iaf så är det gjort, kanske damma oxå hahahahahahaahahahaa jag vet, jag är psycho.

Skriver kanske mer senare!
Pusssss hej

                                       



AAAAAAAHHHHHHH EGOrace :D :D :D :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Katta

Hehe så du är sjuk stackars liten :)

jag komenterar din blogg om du gör det på min e ap tråkigt att aldrig få komentarer!!

2008-12-04 @ 13:02:31
URL: http://www.metrobloggen.se/tattolady
Postat av: Tilda

Jaa det är jag :( Självklart, låter som en bra deal ;P

2008-12-05 @ 07:01:22
URL: http://mathildajerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0