Nya Lacosteskor :D

ÅÅÅh idag fick jag mina nya Lacosteskor som jag väntat på, jättefina är dom. Tack pappa <3

Nu är Johnnys bror Mattias här, de sitter och spanar på Need for speed, älskling har blivit besatt :S
Aja.. Vi har varit till örebro idag, var på mekonomen och systemet. Blir baccardi razz på nyår, MUMMA !
Ska väl börja med käket snart, blir kycklingfyllda tortillias med fetaost sallad, det är inte dumt det. Och till efterrätt chokladpudding höhö. Sen ikväll ska vi på bio, blir nya filmen med Jim Carrey, YESman hette den. Hoppas den är bra bara men det brukar ju hans filmer vara!
Nej ska börja lite smått med käket nu. Puss o kraaam

Ja just ja, glömde säga en sak. Jag ska tatuera mig på Lördag, shiiit var nervös jag är HAHA. Shit Emil kommer se mig gråta, aja det blir nog bra höhöhö.
Ni får inte se än vad det blir... överaskning :D Hejdå igen !

Skorna...





Kommentarer
Postat av: Katta

va filmen bra?? älskar honom!!

2009-01-01 @ 19:18:43
URL: http://www.metrobloggen.se/tattolady
Postat av: Tilda

ja, den var grym! Se den !!

2009-01-03 @ 18:27:41
Postat av: agga:)

SNOBB ;D;D

2009-03-07 @ 13:43:37
URL: http://schvampi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0