Mysteriet med grannen mitt i mot....

Alltså... där vi bor, så är det ju flera likadana hus på gatan, fast vissa med olika färg och fasader liksom. Är typ en gräsmatta mellan varje hus på ungefär 20 meter kanske. Så man ser ju in skapligt hos de i huset mitt i mot. Och då är det såklart att man tittar lite över ibland liksom. Men nu till saken.. vi har en granne, som alltid har gardinerna och persiennerna fördragna på samma satt, ändras aldrig. De har inget i fönstren, inga julsaker, har inte bytit till julgardiner.. och har samma lampa tänd jämt och den är tänd jämt, natt som dag och släcks ALDRIG! Och det tillkommer aldrig nån annan lampa liksom. Utan det ser likadant ut hela dygnet runt liksom, jag fattar inte?! Vad är detta för människor?! Ibland funderar jag på om ngn har dött därinne typ utan att ngn vet det. haha. Aja.. var bara tvungen att berätta, hrmmm informerar väl om det händer ngt nytt. HAHA jag har blivit en snOk kärring mahahahaha!

Aja.. idag är det ju såklart jobbdags igen, börjar kl 16 men Johnny ska skjutsa mig till hallsberg tidigare för han ska byta massa saker på bilen idag. Så jag ska till min älskade mamma och käka.. tror det blir pizza lr ngt eftersom morsan är sjuk. Hoppas hon ej smittar bara, men jag har ju liksom redan varit sjuk så hoppas att det inte är ngn annan förkylning hon har :P
Ursch trött på att jobba nu, har idag, imorn och måndag kvar o sen är jag ledig typ 3 dagar tror jag. Och så tackade jag nej på nyår, för då vill jag fan dricka lite o mysa. Vi ska vara hemma hos Johnnys föräldrar o käka lite och ta det lugnt, skönt som fan.

Idag kommer min syster o hennes karl hem ifrån Thailand, blir väl att åka dit ngn dag och höra allt resgrejs och kolla vad de har köpt, alltid lika kul :D Och se om den lille har växt ngt i magen hihihihihi mys <3

Nejfan, nu ska jag krypa nära min älskling som fortfarande ligger o sover. Ha det bra ! Puss o kram

         


Bara för att jag är hetast ;D

Kommentarer
Postat av: Katta

Fan vad sexig man är med andsiktsmask!!!

2008-12-27 @ 18:54:53
URL: http://www.metrobloggen.se/tattolady
Postat av: Tilda

haha ja visst är man! men ack så bra det är :P

2008-12-27 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0