Mera choklad åt folket!

Fyfan vad choklad man äter såhär vid juletider, chokladaskar och ischoklad hit och dit. Bättre är det ju inte på jobbet heller då det strömmar in godis från anhöriga och chefer och självklart käkar man när det står där, om inte för att få en lite sockerkick så för att det är så jävla gott :D Hahaha
Imorn ska jag upp tidigt, uffa.. skönt att Johnny kör mig, det sparar man en 1,5 timmar sömn på mot bussen. Nicigt :D

Ska till syster imorn oxå, de har ju kommit hem nu och hade väl med sig ngn liten present till oss hem :D Askul :D
Patrik, min systers karl hade blivit asglad över julklappen vi köpt till dom haha. Ett guitarrhero aerosmith ;P det är ju fruktansvärt roligt. Aja.. måste visa den bästa julklappen som jag gav bort i år, Johnny sa att han ville ha den... Leif gw har ju den på sitt skrivbord i efterlyst när Johnny fick syn på den och självklart ska han ha den tänkte jag. Så jag gav mig ut på en Leif gw dock jakt, och tillslut så hittade jag den på nätet. Så nu sitter den på vårt skrivbord höhö. Fin är den :

Fan går ju inte att ladda upp bilden,... aja det kommer i ngt annat inlägg :P pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0