Magknip och frustration!!

ÅÅååh nyss vaknade man med sånt där härligt magknip, sådär så det känns som om man ska föda någonting ni vet?! AJ. Tittade på klockan och hon var 6,15 och Johnny inte uppe än, så det var in och "Älskling, du måste gå upp nu"
Sov i "lilla rummet" från kl 4 då jag tröttnade på johnnys snarkningar haha. Nää men det brukar alltid gå att putta på han lite så ger det sig, men nu vet jag inte vad det var med honom!
OOh jaaa självklart när man kikar sig i spegeln efter toabesöket.. Sår på näsan :( Suck :( Jag får ju typ som munsår fast på näsan istället, har haft det sen jag var liten och det suger, gör så ont och är så fult. Fan vad jag hatar det!!
Men man överlever väl det med typ?!
Så nu sitter jag här, gick upp när Johnny åkte till jobbet pga magen, har fått i mig en tallrik med vaniljyoughurt och banan, och ska nu dricka ett glas cola. haha... men fan måste försöka göra ngt för magen och cola är ju bra ;) och mjölkprodukter ;)
Tror det beror på vad vi käkade igår, åt färdiggrillad kyckling och revbensspjäll.. och sånt brukar jag kunna bli knas i magen av. Nej, om man ska ta o försöka sova igen, har planer på att sova läääääääänge idag typ till 2 lr nåt ;P men jämt när jag ska göra det så vaknar jag typ kl 8 (?!) Suck.

Imorn är det julbord :D Och sen på kvällen bestämde vi att vi skulle ta med morsan och åka till jennifer och patrik, spela lite spel och käka lite godis o skit. Mys <3 Sååå glad att Johnny gillar min familj så mycket, och de älskar ju honom! Underbart <3

Gaaaah jag känner en sån frustratiooooooon. Ont i magen och på näsan, och sen vill jag att Johnny ska ligga i sängen, inte vara på jobbet :( Jag vill krama på han! Pussa på han! Sniffa på han med min äckliga näsa! Och ta på hans mjuka... *hosthost* Hahahahahahahaha hår menar jag ju nu :D det är mys ;P

Nejfan, ska dricka upp nu.. vänta.. klunkklunk. Sådär ja, shit jag är skum idag. Sängen nu. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0