Lördag....

Tittar ut, och ser bara några gnuttor snö/is längs kanterna på gräsmattan :( Suck! Jag vill ha snööö ju!

Idag ska vi då på julbord. Syster o dom kommer o hämtar oss om typ 1,5 timmar. Jag är snart klar, ska bara klä på mig och locka håret lite :D Men Johnny ligger o sover fortfarande ;) Ska väcka han strax.
Jaja, har inte så mycket mer att säga för tillfället förutom.. KOMMENTERA, det är fan inge roligt att skiva annars ju :( Då lägger jag av! HAHA, ja det var ett hot ;)

Nu, locktången. Puss!

Kommentarer
Postat av: Katta

Gött med julbord!!! vart åt ni någonstans??

2008-12-08 @ 08:07:10
URL: http://www.metrobloggen.se/tattolady
Postat av: Tilda

Står i nästa inlägg :D

2008-12-08 @ 13:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0