Julstök på solhemsgatan.

Hihi vad mysigt rubriken lät, typ som en adventskalender.. haha!
Ja, nu har vi iaf fixat klart allt inför julen. Skönt som fan, har storstädat överallt idag och så har mamma varit här. Vi käkade pizza och mös <3
Har jobbat hela helgen och ska jobba imorn.. ledig på julafton men jobbar sedan tors-fre-lö-sön-mån UFFA ! men jag har typ storhelgsersättning 4 av 5 dagar så det är skysst som fan! då tjänar man ju typ 196 kr i timman och det är inte helt fel. Rätt skönt att jobba jul oxå, för då är det så mysigt på kullängen.. massa pynt och god mat blandat med fin musik. Okai att jobbet ska göras ändå, men det blir ju så mycket bättre med allt sånt där.
Jävliga är att jag har ont i axeln bara, har haft det i typ 2 veckor från och till nu, funderar på om det är ngn inflammation eller ngt.. men vet inte. Hoppas det går bra att jobba bara :D Höhö. menmen man tänker inte så mycket på sånadär krämpor när man väl jobbar, utan det blir när man kommer hem som man får ont.

Gjorde julgodis igår oxå. Cornflakescrisp med choklad, doppad marsipan och mandelmassa och knäck. Skulle egentligen ha gjort marknadsnougat oxå, men efter att ha slitit med det andra godiset i typ 2 timmar och jobbat på det så kände jag, nej jag vill inte. Haha.. menmen det blev bra det som var iaf. Men fan vad jag hatar knäck, är det ngn som har nått bra tips på hur man får formarna att stå still? Tillslut så smetade jag in hela brickan med knäck och satte formarna fast i den, hahaha blev tokig tamefan! Suck.. men gott är det!

Alla julklappar är färdighandlade och ligger fint inslagna, under granen mys <3 Fick klämma på mina häromdagen men kunde bara gissa en av dom hihi. 
Aja.. nu ska jag kolla om fia har lust att fixa min blogg, hoppas det :D 
Sen blir det att dra ner i tvättstugan igen, spela lite alfapet med andreas och sen bädda och lägga sig i sängen med älsklingen och kolla på ngn film :D 

God jul önskar Tilda :D                   


 
              


     
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0