Julklappar och massa jobb :(

Ja julafton var ju då en hit :D Började dagen med att åka till syster och mata hennes katter eftersom de är i Thailand. Åkte sedan till mamma där min bror var, öppnade lite paket och mös <3 Fick presentkort på Lindex av mamma, presentkort på Godsmak (presentbutik) av bror, Greysanatomy säsong4 och 2 biobiljetter av Johnny :D
Käkade massa god julmat och satt och degade en stund.. åkte sedan vidare till Stora Mellösa och Johnnys familj. Började med att käka där (uffa, mycket julmat haha) och började sedan öppna paket.

Fick en orrefors skål, muffinsformar, smått och gott från bodyshop,ansiktsmasker, neccesär, lösögonfransar, sex and the city hela serien (!! :D ), Parfym "Alien" Luktat aaaasgott :D, Bodyscrub och Bodybutter och smycken bestående av ett halsband med ett hjärta och örhängen till :D
Så jag är GRYMT nöjd med julafton måste jag ju säga. höhöhhö fick typ allt på min önskelista :D
ÅÅÅh ska nog göra en ansiktsmask snart. :D

Hrmm var på marieberg idag oxå, shiiiit vad folk. Åkte därifrån efter 45 minuter. Hittade en kofta bara, men den var såklart till ordinarie pris haha.
Sen har jag budat på ett par lacosteskor på tradera nu :D skulle få dem av pappa i julklapp :D wohooo!

är inne i en jobbperiod nu oxå, har jobbat lö-sö-tis-tors-fre och ska fortsätta nu lö-sö-mån. så 8 dagar på 10 dar :D aja får ju storhelgsersättning 4 av dagarna så det är ju skysst :D
nej ansiktsmask nu och ett parti alfabet med andreas :D

Puss

Kommentarer
Postat av: enmli

Sugga! Då kan du lämna tillbaka min SATC-box ;) Love you!

2009-01-20 @ 11:24:15
Postat av: Tilda

Jepp du ska ju få den på fredag :P Love u tooo

2009-01-21 @ 11:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0