Johnny 25 år :D

Idag fyller min älskling år, myss <3
Har varit uppe på stan idag och handlat lite. Köpte en jättefin blombukett.. röd och vit med gerbera, rosor, nejlikor och massa annat! Asfin blev den men ack så dyrt det är med blommor !
Gick till Sveas och handlade 2 bakelser oxå, som vi ska ha till efterätt sen. besökte maxi och handlade 2 par kalsonger som jag spanat på ett bra tag. Och så får han en skjorta :
 


Jag tycker den är assnygg :D Hoppas han gillar den oxå bara ;P

Håller på med käket oxå, har lagat en stoooor Lasagnette och sallad med fetaost till den, Johnny önskade det som mat idag och jag motstrider verkligen inte beslutet för det är verkligen en av mina specialare !
Nejfan, ska spela lite guitarrhero tills Johnny kommer hem!
Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg skjorta. Var finns den? :)

2009-01-05 @ 13:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0