Hoppsan sa!

Hrmm.. det var ett bra tag sen man skrev här, varför vet jag inte. Kanske beror det på att man fucking aldrig får några kommentarer! HAHA ASG.
Aja har tänkt att börja skriva igen faktiskt, ska försöka varje dag.. men vi får väl se hur det går.

Annars då... hrmm livet rullar på i kumla, vi adventspyntade i helgen blev mycket mysigt :D

Blev bjudna på käk till Johnnys arbetskompis BG i fredags, han var här för ett tag sen och käkade hos oss, så nu var det vår tur :D
Han är asrolig typ 44 år hårdrockare med page och lugg, Älskar black sabbath och Ozzy och kommer ifrån smedjebacken, det säger väl allt lr? Höhö.
var skapligt trevligt iaf, fick oxfilè med potatisskivor och persiljesmör mumma! BGs fru var väl sådär typ, lite skum, lite tyst och blyg. Så jag fick hänga med grabbarna, som vanligt ;) haha. Det värsta var natten, jag och johnny skulle sova i deras dotters rum, det slutade med att Johnny fick sova på en luftmadrass och jag i en liten jävla barnsäng som en 4åring sover i annars! GAAAAAAAAAAAAh kände varenda ribba, och så var ju sängen typ hrmmm kanske 1,40 lång och typ 60 cm bred ^^ Haha snacka om att sova dåligt med ont i ryggen. Aja vi överlevde iaf :D

I helgen ska vi på julbord.. om jag blir frisk nån jävla gång, har varit grymt förkyld sen i lördags. Haha jag får sova i gästrummet för att jag snarkar så förbannat, men det gör inte så mycket för den sängen är mycket skönare :D HAHA Värsta är att man inte har Johnny och krama på bara. Menmen jag blir väl frisk snart.
Okai.. på tal om julbord (FAN VAD GOTT) Ska dit med syster och hennes karl, mamma och Johnny.. min bror ville väl inte följa med, vilket jag finner väldigt tråkigt :( menmen kommer bli asmysigt tror jag, blir wadköping i örebro som bordet hålls. Ska äta tills jag kräks haha!
Och vet ni vad?! Jag ska bli moster :D weeeeeei. Måste bara berätta hur det avslöjades.
Jag skulle och jobba, åkte hem till mamma innan och syster och hennes karl var där för de skulle ta med mamma til brorsan och skjutsa mig till jobbet (hihi lat) aja iaf.. jag visste att de försökt ett bra tag.. men mamma visste inget, så iaf jag satt på toaletten och de stod i hallen utanför, och så hör jag mamma säga "Så vad har ni käkat idag" Min syster säger "Vi käkade utemat, men det är lite svårt för jag har kräkts så senaste veckan" Hör hur det blir helt tyst utanför och sen hur de skrattar. Jag springer ut från toan och typ skriker grattis medans jag kramar de båda. Fan så kul :D

Weeei ska bli världens bästa moster :D Ooh !
Nyss ringde vårdcentralen, ska dit och ta halsprov imorn bitti, för jag brukar aldrig ha ont i halsen så här länge! Men men vi får väl se... håller på och tvättar oxå, massa tvätt och man är ju så illa tvungen även fast man är sjuk :(
Idag blir det iaf mumma mat :D Kycklingfilè med ris och currysås :D namnam!
Nej nu ska jag hosta vidare och snart ner i tvättstugan, Hejhopp ! !

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-03 @ 21:37:59
Postat av: Malluppa

Keep up the blogging!!!!

2008-12-03 @ 21:39:38
Postat av: Tilda

Hihi jag ska försöka, lovar!

2008-12-04 @ 08:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0