FAN TA JULGRANSBELYSNINGAR!

Alltså.. nu har jag bytit ut VARENDA jävla lampa i min julgransbelysning, men ändå så funkar den inte! Är det ngn som känner min hemska FRUSTRATION eller? JAG BLIR GALEN!
Blir väl att köpa ett nytt helvete lr nåt, JAAAA precis vad jag vill göra, köpa en ny när jag redan har en !
Jag kommer allvarligt döda nån snart,

vänta.. tele...

Hiho som tur var så ringde Johnny precis, han skulle köpa en ny belysning. THANK GOD ! då ska jag stampa på denna :D höhö så nu behöver jag inte döda ngn :D

Sa jag att vi får julgran idag?! Haha ska pyntas, ja jävlar :D

Nejfan, ska typ käka ngt litet idag, blir mat senare. Taccooooooos MUMMA. Johnnys familj kommer, så ska vi käka ostbricka oxå :D nej, nu har jag inte tid med er längre! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0