En helvetes massa snö och vin :D

I onsdags var vi på hockey i lindesberg :D Kumla-Lindlöven 4-3 wohoooo! Det var riktigt kul faktiskt :D
Hrmm annars så har man inte gjort så mycket, slöat typ. Jobbade igår och det var riktigt skönt och gick hur bra som helst. Blir lite tok bara på folk som inte gör det som ska göras typ glömmer att fylla på nålar och lägger i massa sprutor där det bara ska finnas en, så jag skrev en hetslapp haha, får de bli sura om de vill :P

Hrmm senare sen blir det att dra till hallsberg, Anna kommer och hämtar mig vid 16. Vi ska dricka vin,snacka skit och äta dammsugare typ :p haha myyyyyyys <3 Emil o kalle kanske skulle komma oxå, och emelie. Babe ska på julbord och så sa jag åt han att komma till hbg efteråt, men vi får väl se. ¨

Kan vara nyttigt att vara ifrån varandra lite oxå, även fast det suger. Vill ju ha med han på typ allt jag gör, men det är som sagt bra att sakna varandra lite, även fast det bara är en natt.

Skrev ju ett inlägg här om färgadelinser.com och det betyder att jag får ett par månadslinser gratis, hur bra är inte det liksom?! Beställde ett par safirblåa, okai att jag redan har väldigt blå ögon.. men med sådana blir mina ögon nästan havsgröna :D Har ju redan bruna så... så jävla kul att leka med ögonfärg! Nästa gång ska jag nog beställa gröna lr lila tror jag :D

Nejfan jävlar vad snö det är ute! men det smälter väl bort direkt :(
Nu ska jag spana om det är ngt på tv och käka ngt! Har städat så det är klart :D skööönt, hihi. Ha det bra. puss


Kommentarer
Postat av: katta

Hehe jag brukar oxå slriva ett gäng med hetslappar på jobbet!!! Shit ska jobba lite extra på helgerna nu efter jul.. Har inte jobbat på ett år nu hihihi

2008-12-13 @ 11:12:44
URL: http://www.metrobloggen.se/tattolady
Postat av: Malluppa

haha ja ge dom vad dom tål på jobbet ;)

2008-12-14 @ 21:29:29
URL: http:///www.metrobloggen.se/malluppa
Postat av: Tilda!

Haha ja, hetslappar äger!

2008-12-15 @ 09:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0