Dan före doppardan! Tack Fia<3

Ska börja med och tacka Fia (diazepin.blogg.se) för den underbart fina designen på min blogg. superfint blev det! Tack hjärtat <3

Jaaa annars så har man jobbat idag, segt som satan var det men fördrev tiden med att mumsa godis hahaaaa. Nej men slutade vid 13 så det var rätt lugnt ändå. Sen har vi varit till Ica maxi och handlat lite.. skapligt mycket folk uffa, men det gick jävligt smidigt ändå!
Sen har jag lagt in all tvätt, strukit skjorta och ska snart käka. Vi köpte färdigrätter idag, johnny en lasagne och jag en köttfärspaj så det ska vi snart mumsa i oss :D
Nejfan.. hrmmm.. julafton imorn :D Weeeeeeeeei vill öppna alla mina paket nu ju!
Aja. ska upp tidigt imorn iaf, ska vara hos morsan vid 10tiden!
 God jul på er !!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0