Backflash till gamla tider.

Idag har jag slirat in på massa bilddagböcker (buttiii.bilddagboken.se), bilddagböcker som ögs av såna som man umgick med förut, såna som har bilder på dem man slirade runt med för några år sen. Och snacka om att backflashen kommer snabbt, så underbart roligt att sitta och tänka på de tiderna. Då man partade runt i hallsberg, man behövde ens inte veta att det var fest, det var bara att gå ner till "ghettot på andra sidan" och leta upp en fest och gå in på. Hihi. Shiiiit glömmer aldrig känslan i magen när man började hänga med de "coola killarna", kicken man fick av att.. haha.

För jag var ju faktiskt värsta utbölingen i början av högstadiet, umgicks med jenny gröndahl, ammie och paula typ. Men sen som en vind så kom nettan, haha kommer ihåg vad vi först sa om henne (hon började ny i vår klass) vi sa typ "men titta vad mycket smink hon har, och vilka stora läppar hon har" HAHA fan.
Men sen kom hon med i vår grupp på något grupparbete och vi charmades av hennes självsäkerhet och tuffa sida, och vad hon såg i oss vette fan?! Kanske några töntar som hon kunde omvända med hennes onda lust, HAHA!
Man hade ju alltid sett upp till det "tuffa gänget" de som stod och rökte vid kanten av skolgården.. de med skyssta kläder. Haha kommer ihåg hur snygg jag tyckte Emil var, haha. Lite kul, jag trodde han var värsta hårdingen!
Och chocken och nervositeten... haha när vi hängde med nettan på hallsberg, och hon bara gick fram till emil och co. som ingenting liksom. Och helt plötsligt så kom vi med på ett bananskal i gänget, till nettans förtjänst :D haha.
Aaah shit, frågan är..? var det värt det? Hade man sluppit allt dessa skit i ngt annat "gäng". Hade man sluppit se sina vänner med sprutorna i armarna? Hade man sluppit allt skit med polis och dylikt? Hade man sluppit lägga blommor på en väns grav? hade man sluppit att tom blivit rädd för sina vänner? Att se dem tyna bort pga dumhet?
Jag vet faktiskt inte... och jag kommer aldrig att få veta, man har lärt sig mycket under årens gång och nu... nu ser man inte mycket av allt, man ser resterna och minnena som aldrig kommer att försvinna.

Men ändå saknar jag allt och alla, på nåt sätt... Men vissa finns ju kvar såklart. Hihi tänkte på när man sprang hem Kalle mitt i natten och skrattade och mös <3. hahahaha när han hade vita byxor på sig, men som var bruna upp till knäna för han hade sprungit på åkern, haha fyfan vad klockren! Så sööööt han var hihi, fan sakna kalle alltså <3
Och råttan.. haha jocke fan. Sååå mycket man skrattade när man hängde där, åt hans jävla bravader och cherdansen på midsommar aaaa shit "If i could turn back time" så han dansade och sjöng, hihih sååå fin :D ! ASG, shit vill tillbaka, ha en tidsmaskin tillbaka till allt. Till hänget med johansson och emil, till nätterna hos A. Allt med Boväng :( Fyfan vad jag saknar henne, jag saknar henne så mycket att det gör ont. Har verkligen försökt att ta kontakt med henne, massa med ggr. Men hon vill verkligen inte och det gör mig så ledsen och besviken. Okai, jag vet att det aldrig kommer bli som förut, men alltså.. det som jag och hon hade växer inte på träd, och jag vill inte att det ska sluta såhär :( Faaaan boväng, om du läser det här, försök att lyssna på det jag sagt, försök att förstå att jag aldrig sagt nåt sånt om dig, TRO PÅ MIG, så som du gjort förut. För jag älskar dig gumman, du är den bästa vän jag haft. SOphie Boväng <3

Nu har jag ju min Johnny, den enda för mig. Så underbart fin är han, säger så mycket fina saker så man smälter som smör. ÅÅh min Johnny, aldrig aldrig ska det ta slut (Hoppas!Hoppas) men ändå så behöver jag mina vänner, mina vänner betyder mycket. Men ärligt talat så har jag inte så mycket gemensamt med vissa längre, vår tid är över liksom. Tyvärr. Men ni kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag hoppas vi håller kontakten!

Hrmm aaa shit, det här blev mycket.. Har städat iaf, ska snart hoppa in i duschen och kanske slänga sig framför tvn sen.
Sätter in lite bilder oxå "Back to the memorylane typ" Hohii, så fint. Love gamla tider <3 hejhopp!



        
Dajja, krille, putte, katta         
och madde. 

            
       
 Emil :D

  
 Dajja och Jenny
      
                                                     

Jocke :D


            Adrian :D             


Madde, putte och kalle :D

  
Micke och Miriam :D

Kommentarer
Postat av: Katta

vet vad du menar!

allt var mycket lättare förr! visst jag lämnade "gänget" rätt tidigt och slapp en del tråkigheter... men harven 30 kommer mig alltid vara kär (förutom en äcklig kväll) hihihih

åhh vill vara 14 igen men skulle sakna livet jag har nu!

ps du glömde mig i någon historia hihi vi har haft det roligt vi oxå! Buggkvällarna, sekurit my ass mm hihih

2008-12-05 @ 08:53:12
URL: http://www.metrobloggen.se/tattolady
Postat av: Tilda.

Jo visst var det så, men ändå svårare på något sätt. haha just ja, harven 30 det hade jag glömt! haha sällan vi skulle ha "tjejkväll" o så slutade det med världens dyngfest :P Haha självklart har vi haft askul, hahaha secure my ass! Det tänker jag på varje gång jag ser en securitasbil :P

2008-12-05 @ 12:37:31
URL: http://mathildajerner.blogg.se/
Postat av: Katta

Hehehe

Ja jag ler oxå varje gång jag ser en securitasbil! Och snart är det lucia vi kanske skulle ta en sväng in på gamla Oscars och dansa hihihi

2008-12-05 @ 14:51:08
URL: http://www.metrobloggen.se/tattolady

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0