Dålig uppdatering.

Hrmmm har tröttnat helt på bloggen, har funderingar på att ta bort den. Men jag vet fan inte...
aja sista tiden har varit bra, har varit på öland och det var superkul :D superfint att träffa hela släkten, och så att johnny var med oxå :D helt lyckad semester iaf !!!
SÅ har man ju jobbat oxå :( inte så kul direkt. Menmen... har varit i Gränna i förrgår, det bara regnade hela tiden haha. vi åkte hem efter vi köpt polkagrisar och käkat, haha. Men lite roligt var det iaf.
Så ska man väl antagligen bli kumling :D haha.. känns skumt, men roligt. Får se när det blir, menmen som det ser ut nu så blir man sambos inom den närmaste framtiden :D weeeei, shit liksom.. jag ska bo tillsammans, med en MAN. Herregud, men det blir nog bra.
Annars har jag inte så mycket att säga, ska lägga mig o kolla en film nu, har precis städat o diskat.. det behövdes vill jag lova !!
Ha det bra allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0