Värk !

Tamefan jag har ont överallt idag: Nacke, rygg, handled, armbåge och axel :S skumt, inte sådär att det gör skitont men det känns ju.. tror jag åkt på nån inflammation, menmen det får man vara van med när man har överrörliga leder. Ärsch jag ska inte klaga, bara att köra på för fullt :) Hahah.. ska ju vara ledig to+sö skönt som fan ju!

ÖÖh, har sovit som en stock inatt.. men väldigt ensamt :S har börjat tycka det är jävligt skönt att sova med ngn nu, förr tyckte jag  bara det var jobbigt. men det är ju underbart med ngn som kramar om en när man somnar och vaknar.

Nej! Nu ska jag duscha och sen klä mig lite, ska iväg till affärn innan jobbet oxå Bläsch!

Ha en bra helg allihopa ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0