Tisdag! wÖÖ wÖÖ wÖÖ

Jaha, fyfan vad jag sovit gott inatt.. som en liten bebis. Saknade bara ngn att krama på :( menmen gott sov jag iaf !
Morsan kom hit och började gagga om sin jävla hammare, sucksucksuck. Grejen var att jag bara hade min egen hammare, menmen hon var säker på att jag hade hennes oxå, JA, man måste ju ha 2 hammare! Smart. haha

Blir till att gå till henne snart, ska hjälpa henne med att få igång på internet och skriva massa "hjälplappa" haha... fan hon kommer tjata på mig varje dag om den där jävla datorn. Menmen hon har gjort såpass mycket för mig så självklart måste man ställa upp. What goes around comes around u know !
Hon skulle bjussa på mat oxå, potatisbullar namnam :)
Har fan inge jobb denna vecka, känns verkligen knas. Har sååå tråkigt, finns ju inget att göra liksom. Men jag är glad ändå :) :) :)
Laddade precis hem en klassiker "alice cooper-poison" hur bra är inte den?! Grymt.. texten bara åååh !

"Your mouth, so hot. Youre web im caught"
 
I want to hurt you just to hear you Screaming my name.  Dont want to touch you but Youre under my skin (deep in)"

Nejfan en dusch på de här, och sen knalla till mamma. Vi hörs ! PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0