Tears from eyes worn cold and sad.

hrmm.. vad ska man säga. Jadu.. har faktiskt inte så mycket att säga. Jag och dennis ska umgås i våran klubb ikväll. Kan bli kul.. lr oxå.. så vet d fan,
Blir väl att kolla en rulle lr nåt, har ont i ögonen som fan :( menmen finns väl sina orsaker till det med.
Nejfan ibland har man rätt till att vara lite miserabel, så det tänker jag vara idag. Blir säkert bra kanske, jag vet ingenting jag. Så många frågor, men så några svar.


The drops of rain they fall all over
This awkward silence makes me crazy
The glow inside burns light upon him
I'll try to kiss you if you let me
(this can't be the end)

Tidal waves they rip right through me
Tears from eyes worn cold and sad
Pick me up now, I need you so bad



image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0