Tack Fia darling <3

ÅÅåh ser ni vilken fin blogg jag fått lr?! Massa tack till Fia som ordnat allt :) tackTacktackTack !!!
Känns så jävla bra att snacka med henne, har saknat henne nåt oerhört. Sen har vi ju kommit på att våra karlar är gamla lekiskompisar ;p haha fan vad fränt.

Dagens citat kommer oxå från henne :

" Vissa har ju otur , de är inte bara födda dumma utan är fula oxå " haha så jävla klockrent, det var verkligen ett underbart citat på den människan. Synd om vissa ;P lr hur fia ?!

Nej, annars så har man inte gjort så mycket.. håller på o städar lite idag. Fick ett ryck och rensade min byrå med alla linnen och t-shirts oxå. Jäääävlar vad kläder jag har egentligen. Sorterade ut massa skit oxå, hade tänkt att ta båda gardroberna med. Måste fan, ser förjävligt ut. Pallar inte att ha det så.
Nej nu har jag inte tid med detta längre, ska dammsuga.. käka nåt och sen kanske ta en gardrob iaf. Slänga ner massa skit i förrådet ska jag oxå göra *pustpust*.
Imorn ska jag gå bredvid på en annan avdelning, spännade som fan. Men upp vid 7 :( men sen på eftermiddagen kommer Johnny <3 Wiihoooo!
Nej nu drar jag, skriver mer sen + bilder :)
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Fia

Aaoow lilla hjärtat

2008-04-22 @ 17:16:21
URL: http://diazepin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0