Skitdag!

Ursch. Idag är det en sånhär "dåligt humör dag". Allt känns bara seeeegt och trååååkigt. Skulle fan kunna nita typ vem som helst. URSCH. Sen är det den där jävla ständiga oron för ekonomin, har ju knappt inte jobbat ett skit denna månad.. och måste iaf typ jobba 10 turer minst för att få till räkningarna iaf, och jag är ens inte i närheten :S Shiiiiit säger jag bara.. det skulle vara schemaplanering idag, och så skulle hon som bestämmer över schemat ringa mig efter den.. alltså kl 16.. har ngn ringt?! NEJ fan vad jag hatar denna jävla skit, blir gaaaalen av att gå hemma och ännu mer gaaaalen över oron för pengar. Fattar inte vilken jävla skitbransch man gett sig in i, gå och slava som en jävla timvikarie tills man får ihop lasdagar (som typ är omöjliga att få) och sen få nån sketen tjänst. Nej... om jag hade vetat det här, så hade jag satsat på nåt annat.
Och det värsta är att man måste typ ta alla turer som man har chans på, liksom hur kul är det att jobba en fredagkväll/lördagkväll ?!! NEJ man vill väl kunna träffa kompisar, pojkvän, familj osv.  =(
Jävla kuk på allt säger jag bara, får väl låna ihop pengar till räkningarna nästa månad. KUL ! Någon som har ett annat jobb till mig lr?? Tips på nån helt annan karriär?!

Skitörat blir inte bättre det heller, prasslar och jävlas o gör skitont....

Gud vad negativ jag är idag, lika bra att jag går o lägger mig fan, gömma sig under täcket en stund kanske :( Vill kramas massa ju :(

Fick ett jävla jobbigt telesamtal förut oxå.... så jävla jobbigt att oroa sig så mycket över ngn som man tycker så mycket om.

Nej... kan denna dagen vara över snart så blir jag nöjd, ska gå och lägga mig under täcket nu och kräkas på mig själv. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0