Sakna, Sakna, Sakna.

Fan jag saknar dig redan ju :( ursch.. menmen.. helgen har varit grym. Åkte till mellösa i fredags, och åkte ut med bilen och spanade runt i skogen vid sjön o så. Mycket mysigt. Och självklart skulle ju det vara cab. haha säkert snygga, sitta med jacka uppdragen till öronen och full värme på.  Men cab ska det vara.. "sommarkänsla" sa Johnny. Hahah men det var kul!
Hrmm annars mysmys, jobbade igår och när man kom hem så blev det lite käk och en film. Fan tänk om det alltid var så bra, myspys med en superkille och en bra film =) toppen!
Hrmmm idag så har det varit kalas hos syster, mycket kul. Skratta så jag grät åt puckona, haha! Alltid lika kul att träffa familjen faktiskt. Blev kvar där en bra stund, sen gick jag o hälsa på Bejan på hemvägen. Men de var fett tråkiga så jag gick hem typ lika snabbt igen :(
Hrmmm jaafan, blir väl "A beautiful mind" nu.. går på tvn. Grymt bra film , och längesen man såg den! fan vill att du ska vara här igen :( menmen, på fredag syns vi igen :) woho!
Puss påre. Hejhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0