Rubrik.

Mitt ÖRA, jag håller fan på att avlida.. Sen igårkväll så har jag haft ett krasande och prasslande ljud i örat med jämna mellanrum och dessutom så gör det ont och känns konstigt. Självklart får Tilda alltid för sig det mest bisarra och tror nu att nån läskin insekt krypit in :( men fan det är ju sånt som kan hända, tänk om det är nån spindel lr läskig larv som lever rövan där inne i mitt öra, i mitt huvud liksom :( BUHUUUU vad otäckt ! menmen, det KAN ju vara typ vatten lr nåt oxå, men jag chansar på alternativ nummer 1 ;P haha. Nej men hoppas det ger sig snart, det är ju inte så jättelite irriterande för det !!

Städat har jag gjort idag, så duktig. Och så har jag fixat nya lampor där det fattades (vilket var på många ställen) haha.. köpte 4 lampor, de gick åt kan jag lova ;P;
Så nu slipper det vara så mörkt överallt.
Johnny kommer snart, kulkul :) ska laga mat.. blir kroketter med sås, schnitzel och fetaostsallad. MMmm skithungrig nu ju!! Sen vet d fan vad vi ska göra, slöa typ.

Nej nu ska jag kolla topmodel en stund innan han dyker upp!

Tänd ett ljus (lr flera) för Engla och hennes familj kl 21.00 ikväll.... Det ska iaf jag göra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0