Mannen, det går bra nu :)

Hemma igen då, känns lite tråkigt och ensamt faktiskt. MenMen.. får väl göra det bästa av situationen :)

Har varit i Örebro hela helgen, typ mitt ute på vischan, men ack så trevligt :) Kul att umgås med Johnny hela helgen, och hans familj var ju helt underbar,  fick mig att komma på hur mycket man saknar den där familjegemenskapen. Haha men grymma var dem iaf, fick se massa fräna och gamla saker som de samlar på.. har inte riktigt försått mig på "samlande" förut, men nu gör jag faktiskt det.. särskilt när man ser vilken passion de har för samlandet, fett  kul =) 
Sen skulle vi ju se film men de  filmerna vi tittade på, såg vi typ bara såg hälften av. Första var nån nyproduktion och "dr jekyll and mr hyde", pruttdålig verkligen ! och sen igårkväll var det "silent hill" tur att båda tyckte de var kassa, så ingen slapp sitta o se klart filmen för den andra ville det, hähä.

Asbra =) =) Nejfan nu  ska jag umgås med Denka en stund, sen kanske ta ett bad o drömma sig iväg lite :)
Hejhopp ha det bra !!

Pussssssssss


image46




I´m head over heels god of mine,
your hands touching my face and now I can fly


Your smile is heavenly,
Your touch makes it hard to breathe,
the shiver´s around me now, you´re so fine


The heart is pumping for my life, the mind is happy and I will dream of this until the day I die



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0