Happy time :)

Jaha, vad har man pysslat med idag då.... hrm vaknade skapligt tidigt och drog ut på "stan" med morsan. gick till bolaget och köpte det där goa vinet som Johnny bjöd på, casiello del diablo lr nåt hette det :) aldrig gillat vin förut men det där var nåt särskilt med !! Var o handlade lite på konsum oxå, sen blev det hem o laga käk till mig o mamma. Hon var snäll och tvättade åt mig eftersom jag hjälpt henne så mycket med datorn, och så färgade hon mitt hår.. så nu är det kolsvart igen :) mycket fint, men hon är ju inte så pricksäker så man är ju lite svartfläckig i fejjan haha.
Annars så har jag haft ont i ryggen idag, kunde inte sitta lr ligga förut så jag fick knata runt i min lägenhet i ca 1,5 timmar. Passade på att dammsuga på samma gång, haha. Menmen är ju van med ryggvärk.. inget att bli förtvivlad för.
Annars så är man ju väldigt glad, är nu en upptagen flicka =) känns verkligen skitbra, gillar Johnny grymt mycket =)
Ska åka till han på fredag, då kommer han och hans papi o hämtar mig.. och sen blir det att åka ut till mellösa och spendera natten där, sen hit på lördag igen, ska jobba lördagkväll och medans jag jobbar så skulle Johnny softa i min lägenhet =) Blir säkert jättebra =) oj blir många smileys i detta inlägg !

Hiho... nu ska jag glo en film och sen sussa lite, ska sova riktigt länge imorn har jag tänkt mig! kan vara skönt..
Puss o hej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0