??????


"Svaret ligger inte i att följa strömmen"


Jag tog bort min piercing nyss, jag har försökt med det flera ggr. Idag lyckades jag, det kändes befirande på nåt sätt.

Jag hatar att tveka på människor, ibland önskar jag att tappa förmågan "att bry sig".. det vore så skönt.
Ibland blir jag så tankspridd utav bara en liten sak som hänt, kanske bara ett litet ord. Är detta normalt? Är det normalt att spekulera och försöka dra slutsatser i så mycket som jag gör?
Jag hatar verkligen att se andra må dåligt, men det kanske bara är jag som ser att de mår dåligt? kanske de ens inte mår dåligt? Jag fattar ingenting, jag vill bara inte att de människorna som jag tycker om och älskar ska må dåligt. Jag bryr mig så mycket, tänk om man bara kunde fokusera på det man själv gör.. åh underbart.
Nu ska jag kolla klart på filmen, kände bara för att skriva av mig lite. Vill kramas nu.



Kommentarer
Postat av: schaggi:)

vart hade du piercing?:O

2008-04-15 @ 15:09:05
URL: http://schaggi.blogg.se
Postat av: Tilda.

Hihi i bröstvårtan ju!

2008-04-22 @ 15:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0