1 April.

Idag har jag typ försökt lurat massa med människor, haha.. lyckas inge bra. Förutom nu då jag och Emelie störtlurar Anna, fyfan vad kul det är att luras med folk. Haha jag och emelie sitter i telen och snackar med varandra och lurar anna båda två med samma sak :) fett kul !! höhö. Stackars Anna <3
Annars har det varit en alldeles underbar dag, knatade ner med mina två mostrar och mamma till mormor på hennes boende. Var vårdplanering som jag ville vara med på, känner ju sjuksköterskorna och det, så man fick ju kolla mormors journaler och medicinering och sånt... alltid bra att veta :)
Var inne och myste lite med mormor oxå, sjöng kristna sånger haha. Ursch det tar emot, men hon gillar när man sjunger med så självklart ska man göra henne glad :)

Sen har vi varit och käkat lite lunch på resturangen nere vid nytorget, shit vad man skrattar när man är med de där, mina mostrar+mamma=en farlig kombination.
De är helt galna, drar sig inte för nått. Kommentarer som "han tittade på mig som jag vore ett stort kön" och "jävlar vilken kuk jag skulle ha då" är ju inte onormala direkt.. och när dessa slinker fram, som idag så bryter Tilda ihop, haha. Okai att jag kan vara grov i munnen med både det ena och det andra, men det är ju inte varje dag man hör sånt från sina föräldrar och andra släktingar liksom :P HAHA

Menmen har varit och spanat lite på lindex oxå, köpte en asfin topp :) Och hämtade ett paket på posten med massa fint :) Sen har man varit duktig och städat oxå. Fyfan vad jag är bra =)
Nejnej, nu kommer morsan ska sätta på kaffe till tanten. Skriver kanske lite senare. wÖÖ wÖÖ wÖÖ Puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0