Wohooo!

Helvete jag har ont i halsen och nyser.. börjar bli sjuk kanske :( fitta oxå..
Aja imorse när jag gick upp, så skulle jag gå ut köket och dricka vatten.. jag blickar mot dörren och vad får jag se?! Ett litet vitt påspaket.. förstå glädjen när jag sliter upp paketet och drar fram det jag väntat på så läääääänge. HAHA min dag är räddad, min helg är räddad, allt är räddat !! WOHOOOOO. Många av er undrar säkert nu vad det kan vara, men det tänker jag knappast berätta hihihi.
Så ikväll efter jobbet kommer Malin, Lollo och Mariell hit.. kan bli kul !! lille Emil kanske skulle titta förbi oxå. ASAKUL ! WOHOOOOOO. Idag är jag glad !! WOHOOOO Hihi nu ska jag på toan ;)


Kommentarer
Postat av: Schaggi

Haha, JJ skickade sms t mig igår, sen när jag svarade så trodde han att han satt och smsade med dig, hahahaha! skrev ngt om att Mariell var rätt snygg men synd att hon spelade för andra laget xD ja fattade inte så ja frågade VADÅ andra laget haha, så ringde han upp och sa det.. hahaha, men tror dom va påväg till honom då.. hahahaha BRA koll killen hade :P våra namn börja inte ens på samma bokstav!!:P

2007-12-01 @ 13:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0