Vad fan vill du mig??

Varenda gång.. varenda eviga gång.. så blir jag påmind om hur mycket jag tyckte om dig.. men oxå om vilken jävla fitta du är ! Så tack för att du hör av dig, det gör allt så mycket lättare !

har jobbat med Malin idag.. AJajaj vi 2 borde inte få jobba tillsammans alltså, blir ingen ordning alls. HAHA lr jo.. det gick väl bra, men blev lite snurrigt där ett tag. Skönt som fan att komma hem var det iaf =) Kul med henne som ny vän btw ! "-mathilda, du är så bra för att du är så naturlig" HAHA.. klart man måste fisa och så med sina vänner *asg* Ska komma o fika hos dig nån dag !!


Hrmm.. hade ju faktiskt tänkt att lägga ner det här med dejtande ett tag. Men det finns en som jag vill träffa faktiskt. Han är mycket trevlig =) haha nu skrattar säkert du när du läser det här ;) Men vi kan nog ha riktigt kul tillsammans lr vad tror du?!

aja.. imorn ska jag till ungdomsmottagningen med Anna hoppas jag ! hon skulle fixa tid åt oss. Sen blire fika =)

Nu måste jag käka nått, är grymt hungrig. Hare bäst. Pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0