Trötter.

Trött är jag.. som fan! Kommit hem från jobbet, och har grymt ont i huvudet, handleden och ryggen. SUck.
snurrigt som fan på avdelningen nu.. en tant som är helt galen.. och när hon drar igång så blir alla andra oxå oroliga och jävliga. Menmen jobbade med 2 grymma tjejer iaf. Vi satt och skickade massa roliga och snuskiga sms till varandra, så nu har jag lite att arbeta med haha. Ni måste ju få höra ett iaf .. Here it comes :

En nunna ringer gynekologen, hon vill komma och bli undersökt för när hon kissar så ramlar det ut frimärken. Gynekologen skrattar till och undrar om det är ett skämt, "jag är nunna och jag skämtar aldrig" säger nunnan. Men hon får en tid för undersökning.. efter en stund förklarar doktorn att det inte är frimärken, men däremot massa små klistermärken som det står "chiquita" på !
HAHAHAHA.. är det jag som har kass humor lr??
Okai en till då :

En lite ekorre var lite pilsker en dag, men det fanns ju ingen i närheten. Han mötte en hare och frågade -"kåt lr?" Haren svarade -"men är du knäpp lr, jag är ju en hare" Ekorren gick vidare och träffade på ett rådjur, ekorren frågade rådjuret -"kåt lr?" rådjuret svarade "men är du dum lr, jag är ju ett rådjur" Ekorren började känna sig lite nedslagen. Men då mötte han en björn och frågade "kåt lr?" Björnen blev lite konfunderad , han var ju lite sugen, men egentligen inte på en ekorre men han såg ju att ekorren var hemskt sugen så han sa "okai, kör på då!" Men just som ekorren körde in den så råkade björnen trampa på en humla och björnen skrek högt "AOO" Då kikade ekorren fram lite försynt och sa "hihi första gången för dig lr?"
HAHAHA underbart.!

Nej nu ska jag snacka lite med sötgöte =) Hejdå Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0