Trötter / Tandläkarursäkter / Könssjukdomar

Ursch,  hatar att gå upp såhär tidigt, men det fanns ingen annan tvättid så vad fäen ska man göra?! Har iaf slängt i nu och ska snart gå och hänga upp skiten. Sen ska jag nog sova ett tag till. Miriam ligger här bredvid och naanaar så sött oxå hihi. Konstigt att hon ej vaknat av  mitt jävla väsnande med disken. Mohaha. Kom ju på lite halvt panikaktigt igår kväll att jag hade tandläkartid idag. Och för er som inte vet så är det typ 300 spänn i skuld om man inte kommer. Men jag som är så jävla bara, gör alltid samma sak. Ringer samma dag och kommer på ngn underbar ursäkt till att jag inte kan komma, då slipper man skulden. Det har nog varit både det ena och det andra genom åren typ Maginfluensa, förkylning, halsfluss (observera att jag inte har några halsmandlar så jag kan inte få halsfluss) , ryggskott m.m. Hiihi men idag blev det en illa stukad fot så jag inte kunde halka mig dit *fniss* Hon i telen tyckte faktiskt riktigt synd om mig. mohaha.
Ursch nu ska man vänta på det där jävla svaret från ungdomsmottagningen. Tog ett hepatit B och C prov. Har aldrig gjort det förr så det kan ju vara bra. Tycker det är varje människas plikt att testa sig mot sjukdomar som är aktuella i samhället. Även om man inte har blivit direkt utsatt för smittan, så vet man ju faktiskt aldrig. Man kan ha haft sex med den.. som haft sex med nån som har haft sex med nån som har hepatit.. liksom det kan gå sååå långt tillbaka. Okai att nu smittorisken för hepatit vid vanligt sex är typ jätteliten, så finns det ju alltid en risk! Jag frågar alltid barnmoskan vad för sjukdomar som är aktuella. Liksom hon har ju regelbunden kontakt med smittsjuksläkare så hon vet ju! Och hepatit har ju uppkommit nu i Hallsberg, så då är det lika bra att köra på ! Men ändå fast jag vet att jag inte har nått, så är jag alltid lite smånojjig faktiskt. Menmen det blir säkert bra. Idag hoppas jag verkligen på att jag får mitt paket som jag beställde i helgen. Vore mycket soft !!
Ska och handla lite idag med, funderar på vad jag är sugen på för käk. Kanske kroppkakor vore gott?! så jävla lätt att laga till med, bara slänga ner i grytan och koka i 10 minuter. Och det är såååå gott !
Nejfan nu ska jag ner och hänga tvätten typ. NU KOM POSTEN ! WOOHOO säger senare om paketet kom lr inte.. men det lät tyvärr inte som det =( FAN OXÅ !
Aja.. hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0