Superbra.

Idag har jag och agget varit på ungdomsmottagningen, gick mycket brauuu! Sen käkade vi lite och så. Köpte en asfin ny bh+trosa på lindex för enbart 149 kronor ! WoHooo.. rött oxå ;) höhö. Annars så har man varit med miriam typ hela kvällen, inte gjort nåe särskilt bara kollat på tv o så. Var över hos Denka en sväng och umgicks med han thomas och putte. mycket kul. Har gjort en southpark av mig oxå =) haha sååå fin jag blev.
Imorn ska jag typ bara tvätta och slöa, skulle behöva åka och storhandla oxå, men ingen jävel kan ju följa med mig. Vet inte riktigt hur jag ska göra.... måste få hem lite käk, och konsum har jag fan inte råd att handla på ! Menmen kanske kommer nån räddare i nöden, kanske bejan har bil? Hrmm ska fan ringa och fråga nu. Skriver kanske imorn. Ska sova snart tror jag. Kolla min bilddagbok oxå btw! Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0