Paytime.

Om typ en timma och tio minuter så får jag betala mina räkningar. wooohooo alltid lika skönt men oxå sugit eftersom det alltid blir så jävla lite stålar kvar, menmen så är det när man är timvikarie.
Har jobbat idag iaf, gick mycket bra.. men jag har så jävla ont i hälen, har typ haft det i en vecka nu. Kan man gå hälsporre när man är ung?? vad fan kan det annars vara liksom? måste in och söka på vårdguiden när jag har skrivit klart.
Städat har jag oxå gjort, fan jag städar typ jämt när jag har jobbat kväll, man har liksom massa energi då!
Kollade på en grym film igår, stardust. Den var mycket bra, rekomenderar stort!
Imorn ska jag och agga gå till ungdomsmottagningen får våran regelbundna checkup haha. Underbart.. sen blire  väl till att gå och fika tror jag. Men fittagga har ju inga stålar, så man får väl vara snäll och bjuda! Nu sitter hon med ett stort smile haha.
Kanske zätas på lördag dårå.. kul att komma ut en sväng känner jag. Okai att jag festade i lördags men då vare ju inget speciellt. Menmen får se vad som händer och hur mycket pengar man har kvar när man betalat räkningarna. Kanske inte blir till en öl ens =( aja.. måste ju köpa nån julklapp till brosan och mamma oxå. men det blir inget jättedyrt direkt. funderar på att kanske beställa nått ifrån cdon till mamma. hon ville ju ha nån jävla bok som hon gaggade om. men det värsta är ju att jag inte kommer ihåg vad den heter ! SUCK får försöka dra det ur henne utan att hon fattar nått, kanske inte så lätt men man kan ju alltid försöka.
Annars leker väl livet, har kommit på att jag ska hålla mig från att "dejta" ett tag. Orkar inte riktigt mer, måste reda ut lite andra saker först. Okai att träffa nån som man redan träffat, menmen annars blire inget tror jag.

Nejfan nu måste jag läsa om hälsporre !! hare! Puss.


Kommentarer
Postat av: schaggi

haha jaa tack för pizzan :D lite gooott, lite mätt ^^ ska försöka betala tillbaka så fort som möjligt, e skyldig bever 300 :S gaaaaah har fan inga pengar, så
fattig!! :P

2007-11-27 @ 20:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0