Misär.

Fan idag känner jag mig allmänt kass. Har skitont i skallen och halsen. Undra om jag börjar bli sjuker?! Fandå.. orkar inte vara sjuk juh!
Och min lägenhet ser ut som skit.. dammsög inatt men det ser lika illa ut idag igen. fuck this shit.. jag vill bara kramas..
Har drömt så jävla mycket inatt om en viss person..  fattar inte varför?!
Trodde jag skulle vara ledig hela veckan oxå. Men NEJ de ringde nyss och ville att jag skulle jobba kväll imorn *suck* menmen man måste ju ställa upp lite för kommunen ;) Ursch vad hemskt det där lät.
Fan orkar ens inte laga mat idag känner jag, idag är jag verkligen ur form till max. Kan ingen komma och städa och gosa med mig? Ska jag smitta ner dig ;) hahahahahahahahahahahaaha *ondskratt*
Så nu ligger jag här i soffan, i mina sjukhuskläder (skönast) och dricker juice. Funderar på om jag ska sova en liten stund.. sov ju som sagt inte så mycket inatt, och när jag väl sov så drömde jag.. sover aldrig bra när jag drömmer såna där konstiga drömmar. Och sen när jag vaknar blire till att städa. kanske man har lite energi då.. lr oxå inte ;) Haha jag lider nog av narkolepsi. det är min förklaring till ALLT ! NarkolepsiTilda ;) höhöhö.
Ska gå på julbord med jobbet oxå, kan bli kul. Jag och Malin ska äga stället haha. 12 december =)

Och Miriams farfar dog inatt, tänker på dig gumman! Älskar dig verkligen mest<3<3<3 . Du är min människa (ni som ser greys anatomy förstår) RIP Karl-olov Holm.   

Nu ska jag sova och samla energi ! Puss till er alla.. förutom dig ! Kärleksmys från Tilda.




Saknar dig så grymt mycket Chappi. Tilda kommer aldrig att glömma dig. Älskar dig, hoppas du har det bra i himmelen! Massa kramar och pussar från matte. <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0