Kuken!

Fan vad allt känns prutt just nu.. trött som ett as, men ändå vet jag att jag inte kommer somna förräns typ 01. vet inte hur längesedan det var jag gick och la mig tidigt. Menmen jag klarar mig nog, har jobbat ikväll och ska gör samma tur imorn. Inte så jättespännande direkt, som vanligt. Ursch vad jag hatar den meningen *som vanligt* låter så förbannat tråkigt. Men mitt liv är ganska tråkigt just nu.. men jag gör inget för att ändra på det. Så jag får väl skylla mig själv.
Blir så förbannat förvirrad på mig själv, ena dagen är jag grymt glad, andra skitdeppig. Och jag har ingen anledning till nått av det. Skitsamma, kanske känns bättre imorn! Vill ha mitt paket nu så jag kan bli lite glad iaf !
Kanske zätas på lördag.. men jag har grymt lite stålar, så det är ju kanske inte nån bra idé. Menmen.. får se hur jag gör. Nej nu ska jag vara lite social på msn ;) hejh0pp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0