GetabroBesök =)

Idag har jag varit i getabro med Miriam och hälsat på.. det var mycket mysigt. Miriams syster lagade käk till oss och sen gick vi på skogspromenad med de galna 3 schäfrarna =)
Fan vad jag saknar att ha hund alltså, urscha.
Har en grym mensvärk idag. Hela magen och ryggen är totalt fucked up, och plus det så är huvudvärken där oxå.. och inte hjälper några värktabletter. Det är såååå synd om mig ;)
Nu sitter jag och miriam iaf här hemma hos mig, ska väl vara hemma ikväll hade jag tänkt, orkar inte göra nått. Har en massa filmer att se oxå =)
Hrmm vad ska man mer säga.. JO.. eftersom jag har mens så är jag såklart sugen på typ massa saker, men inga pengar får jag förräns tisdag. Men sen som ett tecken på att gud finns så dimper det ner ett brev i brevlådan från Netto.. och det var ett lönebesked =) WOHOOO så jag får 690 spänn imorn! så då blir det till att köpa namnam haha. GULD.. trodde inte jag skulle få några pengar för en dag liksom.. och att jag sa upp mig på det haha. Men men där ser man, inte dåligt alls !
Näfan nu ska jag typ gå på toaletten tror jag, och sen slänga sig på soffan och pusta en stund, man känner sig fan helt död när man mår såhär !
Och Btw.. om jag ska fortsätta ha denna blogg så får ni som läser tamefan kommentera lite.. annars vet jag ju knappt om nån läser den =(  så börja med det tack .. bara trycka på kommentarer under inlägget ;)
 
Just ja, vi var hos Jonas igår, det var kul "du får ta på min snopp, ta på den istället för att sitta med handen sådär" HAHA NEJ ! JAG VILL INTE !

Finns bilder från igår och idag på min bilddagbok. be bara om lösenordet så får ni ;)
Kan lägga in några här nu förrästen =)

 
Miriam och hilo. Typ  världens biffigaste och finaste schäfer.


Ute på skogspromenad =)



Min Miriam, älskar henne mest av alla. Hon är min människa och min bästa vän <3

Kommentarer
Postat av: Jässica

haha börjar du bli lite desperat? första inlägget står det typ, jag skiter i om nån läser har den bara för o skriva av mig=)=)

2007-11-22 @ 23:22:37
URL: http://jaassica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0