Gäsp.

Fitta helvete vad trött jag är idag... sitter bara här och gäspar. SUCK. Och så ska man ju jobba ett sånt där pass idag med. Menmen det brukar ordna till sig när man väl har kommit till jobbet.
Fittkatten Fjant har varit grymt ond mot mig inatt, har rivit mig och bitit mig i fötterna flera ggr. Tillslut var jag tvungen att kasta ut han... och då lever han ju rövan utanför dörren så man inte kan sova istället. FUCK varför skaffar man djur för?" Men ibland är de ju dock söta...
På måndag ska jag och Anna till ungdomsmottagningen hade vi tänkt.. jag måste kolla en nojjig sak alltså.. lika bra det. Sen ska vi fika på det nya fiket här i "stan".. OH det är så fiiiint =) Haha.

Nejfan. Nu tror jag inte att jag orkar skriva mer alltså. Har inte en aning om vad man ska göra efter jobbet ikväll heller. Dennis kanske skulle ha fest så då får man ju tralla över dit. Lr så kanske... ;) Haha. Nej nu är det lika bra att jag inte skriver mer. Skriver ikväll ! Puss hej!

image2

Haha jag gillar faktiskt denna bilden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0